online-marketing

Online prestiže TV oglašavanje

Izveštaj o potrošnji na onlajn oglašavanje – AdEx Benchmark, koji na godišnjem nivou objavljuje IAB Europe, potvrdio je da je 2013. godina bila izuzetno uspešna kada je u pitanju ova industrija, budući da je po prvi put po vrednosti pretekla potrošnju na oglašavanje u printu.

IAB Europe, u saradnji sa IHS objavio je izveštaj AdEx Benchmark 2012 – vodič za potrošnju na onlajn oglašavanje u celoj Evropi. Ove godine, izveštaj je otkrio izvanredne rezultate u korist onlajn oglašavanja, koje je na Evropskom nivou zabeležilo rast od 11.5% uprkos najvećoj ekonomskoj krizi na polju oglašavanja od 2009.

Potrošnja na onlajn oglašavanje je u 2012. godini pretekla je po prvi put ulaganje u oglašavanje u štampanim medijima, čime je internet postao drugi medij po vrednosti u Evropi. Internet kao medij je više od duplo uvećao svoj udeo u potrošnji na medijsko oglašavanje od 2006. godine, kada je objavljena prva AdEx Benchmark studija.

Danas on čini 25.6% (€24.3bn) ukupne potrošnje na oglašavanje sa u odnosu na 10.3% (€9.4bn) zabeleženih u 2006. godini. Putanja razvoja industrije onlajn oglašavanja ukazuje na fundamentalni preokret kada su u pitanju globalne strategije oglašavanja.

Jak rast u 2012. godini može da se pripiše povećanju broja onlajn potrošača i raznovrsnosti ponude rešenja za onlajn oglašavanje, posebno u domenu mobilnih i video formata, koji menjaju strukturu i dinamiku tržišta.

Ocenite